Tuesday, June 30, 2009

P.A.T.I ...

Salaam..

Alhamdulillah dipertemukan lagi pada tahun ini dengan bulan Rejab..
Moga panjang umurku utk menemui Syaaban..
dan pastinya RAMADHAN yg sgt dinanti..

------------

aku kini P.A.T.I ....
Pendatang Asing Tanpa Izin..
kenapa??
kerana ....


aku kini sudah tiada Pasport...

apalah malang duduk negara orang tiada Pasport..
bagiku inilah nyawa ku di bumi Arab..
di sebalik kedukaan tiada pasport ..
aku sebenarnya berasa sangat teruja..EXCITED!
asyan eih..??
ntah lah...
huuuuu~~~

Nak cerita panjang-panjang takut tak jadi..
yg penting aku kini berdoa dan terus berdoa moga segala urusan aku dan kawan2 yg senasib dengan ku dimudahkan...Ameen..
aku tinggal kan entry kali ini dengan persoalan..
sengihnampakgigi
PASPORT TIADA TAPI masih GEMBIRA..??

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO