Monday, July 27, 2009

sekadar hiburan :)

Tatkala menulis kali nie..
aku dalam keadaan yg sungguh panas..
sampai tak boleh nk lelap mata...
aku nak share satu video yg aku jumpa dlm youtube..
korang layan la dulu..
best ke tak aku tak tau lah..




lagu asal tajuk dia Mentera Beradu
Nyanyian M.Nasir dan Malique
tapi telah di"hancuskan" oleh
Anas Tahir EX Far East
dan Akbar Brotherz..

***Video ini sesuai ditonton oleh mereka2 yang tidak dapat melelapkan mata dan disaat kebosanan..lagi2 kawan aku yg dkt Mesir sekarang..Mmg hangat!
teringat Status YM Ust Anuar,Pengerusi DPM MAQAZ Shoubra."Biar Berpeluh Di Dunia, Jangan berpeluh Di akhirat"

1 Comentário:

MishMish said...

Bende-bende yang tak baik tak payah letak kat blog.
Walaupun tak letak perkataan "promote" tapi secara tak langsung awak promote jugak si Anas Tahir ni kat orang2 yang bace blog awak.
Saye dapat tau pasal Anas Tahir ni pun dari blog awak jugak.
Lagipun, what harm did Anas Tahir commits?
Ape salahnye klw saye promote die pon?
Bukan promote kenakalan die tapi bakat dia.
He sings well n play the guitar well. Salah ke klw saye promote die dari segi tuh?

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO